BILETY
- Gdzie kupić lub zarezerwować bilety?
- Ile kosztuje bilet?
- Kto może kupić bilety ulgowe?
- Jak kupić bilety grupowe i jaka jest zniżka?
- Czy zakupione bilety można zwrócić lub wymienić na inny termin?
- Czy wchodząc do teatru mogę pokazać bilet na smartphonie?
- Czy dla dziecka muszę kupować bilet, czy dziecko może siedzieć na kolanach Rodzica/Opiekuna?
- Czy na spektakle można kupić wejściówki?
- Co zrobić jeśli kupiłem bilet on-line i nie otrzymałem potwierdzenia e-mailem ani biletu w pdf?
- Jak mogę kupić kartę musicalową? Ile kosztuje i jaki jest termin jej ważności?
SPEKTAKLE
- Ile trwają poszczególne przedstawienia?
- Czy osoby spóźnione mogą wejść na spektakl/koncert?
- Czy w trakcie spektaklu można robić zdjęcia i nagrywać fragmenty przedstawienia?
- Czy przedstawienia są grane w języku polskim czy angielskim? Czy są napisy na tablicy świetlnej?
- Czy są ograniczenia wiekowe dla Widzów?
- Czy są poduszki na siedzenia dla dzieci?
- Gdzie znajdę obsadę na poszczególne przedstawienia?
ARTYŚCI
- Czy aktorom po przedstawieniu można wręczyć kwiaty?
- Czy mogę prosić o pomoc w uzyskaniu kontaktu z moją ulubioną artystką/moim ulubionym artystą?
- Czy ze wszystkich spektakli wydawane są płyty (albumy) CD lub albumy DVD?
DOJAZD, PARKING, BUDYNEK TEATRU
- Jak dojechać do teatru?
- Czy przy Teatrze jest parking?
- Czy teatr jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami?
- Czy w teatrze działa punkt gastronomiczny?
- Jakie są korzyści z zakupu biletów w loży VIP
INNE
- Czy teatr prowadzi wypożyczalnię kostiumów?
- Czy Teatr można zwiedzać?
- Jak zostać Honorowym Widzem Teatru Muzycznego ROMA?
- Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie ani w sekcji FAQ, ani na stronie internetowej teatru. Kto może mi pomóc?
BILETY
- Gdzie kupić lub zarezerwować bilety?
Bilety można kupić:
– w kasie Teatru Muzycznego ROMA
– on-line przez stronę: bilety.teatrroma.pl
– on-line na stronie: www.ebilet.pl
Bilety można zarezerwować:
– telefonicznie pod numerem: tel. +48 22 628 89 98
– mailowo: rezerwacja@teatrroma.pl – w wiadomości prosimy o podanie numeru telefonu. Informujemy, że samo wysłanie maila nie oznacza rezerwacji miejsc – prosimy o oczekiwanie odpowiedzi zwrotnej potwierdzającej rezerwację lub też informującej Państwa o braku dostępności co może wystąpić z racji prowadzonej również rezerwacji online, do której również Państwa zachęcamy.
Więcej informacji w zakładce KONTAKT.
- Ile kosztuje bilet?
- Kto może kupić bilety ulgowe?
– seniorzy
– uczniowie i Studenci
– osoby z dysfunkcją wzroku (audiodeskrypcja), osoby poruszające się na wózku inwalidzkim lub posiadające II i III grupę inwalidzką
– osoby posiadające Kartę Warszawiaka oraz Kartę Dużej Rodziny
NOVA SCENA
– seniorzy
– osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
– osoby z niepełnosprawnością ruchową poruszające się na wózku (1 miejsce na spektakl) – bilet w cenie wejściówki
– osoby posiadające Kartę Warszawiaka
Więcej informacji w zakładce BILETY.
- Jak kupić bilety grupowe i jaka jest zniżka?
Należy skontaktować się z działem rezerwacji (telefon: +48 22 628 89 98 lub e-mail: rezerwacja@teatrroma.pl.). Na spektakl „We Will Rock You“ zniżka dla grup powyżej 40 osób wynosi 10% (lub co 20. bilet gratis). Na przedstawienia odbywające się na Novej Scenie oferujemy 10% rabatu dla grup powyżej 20 osób lub co 16 bilet gratis. Uwaga- rabaty nie łączą się i nie obowiązują na wszystkie koncerty i spektakle odbywające się w piątki i soboty o godz. 19:00 i 19:30
Więcej informacji na temat rabatów w zakładce BILETY.
- Czy zakupione bilety można zwrócić lub wymienić na inny termin?
Zgodnie z regulaminem sprzedaży nie ma możliwości zwrotu ani wymiany biletów zakupionych na przedstawienia Teatru Muzycznego Roma.
- Czy wchodząc do teatru mogę pokazać bilet na smartphonie?
- Czy dla dziecka muszę kupować bilet, czy dziecko może siedzieć na kolanach Rodzica/Opiekuna?
- Czy na spektakle można kupić wejściówki?
- Co zrobić jeśli kupiłem bilet on-line i nie otrzymałem potwierdzenia e-mailem ani biletu w pdf?
Należy przede wszystkim sprawdzić poprawność podanego podczas transakcji adresu mailowego. Jeżeli kupujący dokonał płatności, ale nie otrzymał potwierdzenia ani biletu, można przypuszczać, że podał niepoprawny adres e-mail.
W wypadku podania i potwierdzenia przypadkowego lub błędnego adresu e-mail, korespondencja nie dotrze do kupującego, co może spowodować nawet utratę biletu. Dlatego przy podawaniu danych, zwłaszcza adresu e-mail, należy zachować szczególną staranność.
W przypadku nieotrzymania biletów po zakupie on-line na podany adres e-mail polecamy również sprawdzenie folderu Spam/Niechciane w skrzynce pocztowej.
Wszelkie sprawy związane z brakiem informacji po zakupie on-line, nieotrzymaniem biletów itd. prosimy kierować do działu rezerwacji: telefon: +48 22 628 89 98 lub e-mail: rezerwacja@teatrroma.pl.
- Jak mogę kupić kartę musicalową? Ile kosztuje i jaki jest termin jej ważności?
Karta musicalowa stanowi rodzaj karty przedpłaconej i z powodzeniem spełnia funkcję uniwersalnego prezentu na dowolną okazję.
Kartę można kupić w formie fizycznej (w kasie biletowej) oraz wirtualnej pod tym adresem.
Ważna jest przez 12 miesięcy od momentu aktywacji, tj. jej zakupu. Można ją wykorzystać na wszystkie nasze spektakle repertuarowe oraz na gadżety w sklepie internetowym.
Istnieje możliwość jej doładowania salda karty przez cały okres jej ważności. Minimalna kwota doładowania karty to 200 zł i można ją kupić tylko w kasie teatru. Od momentu aktywacji jest ważna przez dwanaście miesięcy.
Istnieje również możliwość wysyłki karty za pośrednictwem firmy kurierskiej. Szczegółowych informacji udziela kasa biletowa: telefon: +48 628 70 71 (wew. 101, 102) lub e-mail: kasa@teatrroma.pl
SPEKTAKLE
- Ile trwają poszczególne przedstawienia?
- Czy osoby spóźnione mogą wejść na spektakl/koncert?
- Czy w trakcie spektaklu można robić zdjęcia i nagrywać fragmenty przedstawienia?
- Czy przedstawienia są grane w języku polskim czy angielskim? Czy są napisy na tablicy świetlnej?
- Czy są ograniczenia wiekowe dla Widzów?
Szczegółowe informacje znajdują się na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://www.teatrroma.pl/teatr/bilety/
- Czy są poduszki na siedzenia dla dzieci?
ARTYŚCI
- Gdzie znajdę obsadę na poszczególne przedstawienia?
Obsady przedstawień na Dużej Scenie oraz na wybrane spektakle na Novej Scenie na dany miesiąc kalendarzowy publikowane są na stronie internetowej teatru – zazwyczaj z dwu- lub trzy- tygodniowym wyprzedzeniem. Informację o opublikowaniu obsady podajemy na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Nie odpowiadamy na wcześniejsze pytania o obsadę zadawane np. przez e-mail lub Facebook.
Obsada spektakli na Dużej Scenie oraz obsada wybranych spektakli na Novej Scenie wyświetlana jest też na ekranach w foyer obu scen przed rozpoczęciem danego spektaklu i w czasie przerwy.
- Czy aktorom po przedstawieniu można wręczyć kwiaty?
- Czy mogę prosić o pomoc w uzyskaniu kontaktu z moją ulubioną artystką/moim ulubionym artystą?
- Czy ze wszystkich spektakli wydawane są płyty (albumy) CD lub albumy DVD?
To zależy od konkretnego tytułu, warunków licencji i podpisanych przez teatr umów na eksploatację danego przedstawienia. Cieszy nas Państwa zainteresowanie naszymi planami wydawniczymi, ale nie zdradzamy ich z góry. O każdym nowym wydawnictwie informujemy na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Płyty i wydawnictwa już opublikowane można kupić – w zależności od dostępności – w kasie teatru, w sklepiku w foyer oraz w naszym sklepie on-line.
Polecamy także dołączenie do naszego Newslettera (kliknij i zapisz się).
DOJAZD, PARKING, BUDYNEK TEATRU
- Jak dojechać do teatru?
Jesteśmy w ścisłym centrum Warszawy. Można do nas dojechać komunikacją miejską – niedaleko są przystanki wielu linii autobusowych i tramwajowych, a stacja metra Centrum znajduje się ok. 5 minut piechotą od teatru). W pobliżu (ok. 5 min. spacerem) jest także Dworzec Centralny. Oczywiście można też przyjechać samochodem.
- Czy przy Teatrze jest parking?
- Czy teatr jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami?
Staramy się w pełni dostosować nasz budynek do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Schody prowadzące na parter widowni Dużej Sceny oraz na widownię Novej Sceny wyposażone są w podnośniki dla wózków.
Dla osób z dysfunkcją wzroku przygotowaliśmy też audiodeskrypcję do przedstawień na Dużej Scenie (w wybranych terminach).
Więcej szczegółów: https://www.teatrroma.pl/teatr/teatr-bez-barier/
- Czy w teatrze działa punkt gastronomiczny?
Tak, w teatrze działają punkty gastronomiczne (na Dużej Scenie i Novej Scenie), otwarte przed spektaklami i w trakcie przerw.
UWAGA: na widownie obu scen nie można wnosić jedzenia ani napojów bezalkoholowych i alkoholowych. Obsługa widowni ma prawo nie wpuścić na widownie osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub poprosić o opuszczenie widowni osoby, których zachowanie wskazuje na to, że spożywały alkohol.
- Jakie są korzyści z zakupu biletów w loży VIP
Loża VIP to centralnie położona loża na pierwszym balkonie widowni Dużej Sceny. Znajduje się w niej dwadzieścia miejsc z najlepszą widocznością.
Więcej szczegółów znajduje się tutaj: https://www.teatrroma.pl/teatr/bilety
INNE
- Czy teatr prowadzi wypożyczalnię kostiumów?
- Czy Teatr można zwiedzać?
W tej chwili nie oferujemy możliwości zwiedzania kulis naszego teatru. Dotyczy to zarówno zorganizowanych grup jak i osób indywidualnych.
- Jak zostać Honorowym Widzem Teatru Muzycznego ROMA?
Cieszymy się, że interesujecie się Państwo taką możliwością. Wszystkie informacje znajdują się tutaj: https://www.teatrroma.pl/dzialalnosc/honorowy-widz/zostan-honorowym-widzem/
- Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie ani w sekcji FAQ, ani na stronie internetowej teatru. Kto może mi pomóc?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z sekretariatem naszego teatru (telefon: +48 22 621 80 37, e-mail: sekretariat@teatrroma.pl). Państwa pytanie zostanie przekazane odpowiednim osobom.