Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA od podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg. Zamówienie składa się z 6 części (zadań):
Zadanie nr 1 – Reklama zewnętrzna na peronach i w wagonikach metra warszawskiego,
Zadanie nr 2 – Reklama zewnętrzna na słupach reklamowych,
Zadanie nr 3 – Reklama zewnętrzna na nośnikach reklamy mobilnej jakim są środki transportu miejskiego,
Zadanie nr 4 – Reklama zewnętrzna na tablicach typu billboard,
Zadanie nr 5 – Reklama zewnętrzna na podświetlanych wiatach przystankowych,
Zadanie nr 6 – Reklama zewnętrzna na nośnikach typu citylight.
14.12.2020 r.
Zamawiający zamieszcza informacje z publicznego otwarcia ofert.
17.12.2020 r.
Zamawiający zamieszcza informacje o wyborze ofert najkorzystniejszych i rozstrzygnięciu postępowania.