Ukończył Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie (fortepian klasyczny) oraz Akademię Muzyczną w Katowicach (fortepian jazzowy). Jest laureatem klasycznych i jazzowych konkursów pianistycznych. Jako kompozytor, aranżer i kierownik muzyczny współpracuje z wieloma polskimi teatrami (Teatrem Narodowym w Warszawie, Operą i Filharmonią Podlaską w Białymstoku, Teatrem Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni, Operą Nova w Bydgoszczy, Teatrem Muzycznym w Poznaniu, Teatrem Palladium, Teatrem Współczesnym, Teatrem Syrena i Teatrem Studio Buffo w Warszawie, Teatrem Muzycznym w Szczecinie, Teatrem Atelier w Sopocie, Teatrem im. Juliusza Osterwy w Lublinie, Teatrem Muzycznym w Łodzi, Teatrem Bagatela w Krakowie).
Współautor (wraz z bratem Dawidem) muzyki do musicalu „Piloci”. Ponadto w Teatrze Muzycznym ROMA kierownik muzyczny spektakli „We Will Rock You”, „Waitress”, „Aida”, „Mamma Mia!”, „Ale musicale!”, „tik, tik… BUM!”, „Once”, „Pięć ostatnich lat” i „Alicja w Krainie Czarów” oraz czterech innych przedstawień, do których stworzył również muzykę i aranżacje: „Przypadki Robinsona Crusoe”, „Księga dżungli”, „Adonis ma gościa” i „Proces – spektakl muzyczny”. Autor muzyki i kierownik muzyczny spektaklu „Kajko i Kokosz. Szkoła latania” w Teatrze Syrena w Warszawie. Autor muzyki do przedstawienia „Mikołajek” w Teatrze Muzycznym w Toruniu. Twórca aranżacji i kierownik muzyczny spektaklu „Z ręką na gardle” w Teatrze Współczesnym w Warszawie. W Teatrze Muzycznym w Łodzi kompozytor i kierownik muzyczny spektakli „Dracula” i „Tadek na tropach Minotaura” oraz kierownik muzyczny i dyrygent musicali „Pretty Woman” oraz „Złap mnie, jeśli potrafisz”.
Oprócz musicali i spektakli teatralnych skomponował wiele utworów instrumentalnych oraz piosenek. W 2018 roku był dyrygentem i autorem aranżacji muzycznych Gali Jubileuszowej 100-lecia Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Płyty, których jest producentem muzycznym, osiągnęły status potrójnej platyny („Mamma Mia!”), platyny („Piloci”), a za muzykę do przedstawienia „Przypadki Robinsona Crusoe” był nominowany do nagrody Fryderyk (2020).