Naukę tańca w Państwowej Szkole Baletowej w Gdańsku rozpoczęła w 1990 roku. Rok później na VII Ogólnopolskim Konkursie Baletowym zdobyła II miejsce, w następnych latach I miejsce i Grand Prix. W 1991 roku była uczestniczką Międzynarodowego Konkursu Baletowego Prix de Lausanne, zaś dwa lata później finalistką Konkursu Eurowizji dla Młodych Tancerzy w Sztokholmie. Jako uczennica tańczyła w Państwowej Operze i Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku główne role, m.in. Śnieżki z baletu „Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków” , Klary w „Dziadku do orzechów”, Mercedes w „Don Kichocie” oraz Julii w „Romeo i Julii”. Kończąc szkołę z wyróżnieniem, była już pierwszą solistką baletu Opery Bałtyckiej. Karierę w Teatrze Wielkim rozpoczęła tytułową rolą w balecie „Giselle”. W jej późniejszym repertuarze znalazły się główne role w „Jeziorze łabędzim”, „Śpiącej królewnie” i „Trzech muszkieterach”. Finalistka i półfinalistka Międzynarodowego Konkursu Baletowego w Nagoi. Jest także finalistką 5. Konkursu Baletowego w Luksemburgu. Współpracuje z Teatrem Wielkim w Warszawie („Sudden Rain/Between”), Teatrem Muzycznym w Gdyni („Opentaniec”, „Dracula”) , Teatrem Studio Buffo ( „Romeo i Julia”, „Metro”, „Do grającej szafy grosik wrzuć”, „Tyle Miłości”), Teatrem Capitol we Wrocławiu („A Chorus Line”), Teatrem Powszechnym w Radomiu („Carmen”) oraz Teatrem Wielkim w Poznaniu („Slow Man”). W 2011 roku asystowała choreografowi Robertowi Bondarze przy spektaklu „Zniewolony Umysł” w Operze Nova w Bydgoszczy oraz opracowała choreografię do spektaklu „Adonis ma gościa” (Nova Scena Teatru Muzycznego Roma). Wcześniejsza współpraca z Mają Kleczewską przy spektaklu „Sudden Rain/Between” zaowocowała rolą Ifigenii w „Orestei” (Teatr Narodowy w Warszawie) oraz udziałem w „Slow Man” (Teatr Wielki w Poznaniu). Prowadzi własną kompanię taneczną Kiosk Ruchu Live Motion Company.
Udział w spektaklach:
Koty – Wiktoria
Akademia Pana Kleksa – Zespół Taneczny
Upiór w operze – Balet Opera Populaire
Deszczowa piosenka – Zespół taneczny
– Olga Mara