Aktorka, reżyserka i wokalistka. Absolwentka, a obecnie wykładowca Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie, gdzie w 2023r. uzyskała tytuł naukowy doktora habilitowanego sztuki.
Jako aktorka, występowała w spektaklach na najsłynniejszych scenach musicalowych w Polsce, tworząc wyjątkowe, nagradzane kreacje m.in. jako
Edith Piaf w spektaklu „Edith i Marlene” w Mazowieckim Teatrze Muzycznym (Teatralna Nagroda Muzyczna im. Jana Kiepury), Maureen Johnson w musicalu „Rent” w Teatrze Rozrywki w Chorzowie (Złota Maska) czy niezapomniana Donna Sheridan w musicalu wszechczasów „Mamma Mia!” na deskach Teatru Muzycznego ROMA, z którym związana jest do dziś.
Występuje w przedstawieniu „Tuwim dla Dorosłych” oraz z własnymi recitalami.
Za rolę w spektaklu „Taksówka” otrzymała nagrodę im. Jana Świderskiego Sekcji Teatrów Dramatycznych Związku Artystów Scen Polskich w XII Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej. W 2022 wydała pierwszy album fonograficzny „Najpiękniejsza” z utworami Agnieszki Osieckiej, a w 2023 „Ulica, która płyną moje obie dłonie” z piosenkami z repertuaru Ewy Demarczyk.
Tworzone przez Annę Srokę-Hryń spektakle akademickie (Akademia Teatralna w Warszawie) trafiają do repertuarów stołecznych teatrów. Jako reżyserka i autorka adaptacji stworzyła niezapomniany „Prawiek i Inne Czasy” – muzyczny spektakl wg prozy Olgi Tokarczuk – oraz spektakle „Lunapark”, „Sprzedawcy Marzeń”, „Z Ręką na Gardle” oraz „A Planety Szaleją…”, który doczekał się premiery w Teatrze Telewizji, został też nagrodzony Nagrodą Publiczności na festiwalu „Dwa Teatry” 2023 w Zamościu, a Anna Sroka-Hryń otrzymała nagrodę im. K. Zaleskiego za twórczość odrzucającą stereotypy i łatwe nowinki, umocowaną w pamięci i historii, dotyczącą problemów współczesności.
W październiku 2023 w Teatrze Telewizji „na żywo” wyreżyserowała spektakl „Apetyt na Czereśnie” Agnieszki Osieckiej z muzyką Macieja Małeckiego.