Absolwentka Wydziału Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Studiowała również na Accademia di Belle Arti di Brera w Mediolanie. Zajmuje się projektowaniem scenografii i kostiumów.
Współpracowała z wieloma teatrami, m.in. z Teatrem Współczesnym w Warszawie („Laborantka” reż. A. Gryszkówna), Nowym Teatrem w Warszawie („1.8 M” reż. I. Wyrypajew), Teatrem Kwadrat („Lekcje Tańca”, „Moja Kochana Judith” reż. M. Staszczak), Teatrem Kamienica („Rodzina w sieci” reż. W. Kostrzewski), Teatrem Variété w Krakowie („Do dwóch razy sztuka” reż. A. Gryszkówna), TR Warszawa („3 SIOSTRY” reż. L. Perceval) , Warszawską Operą Kameralną („Bastien und Bastienne”, reż. Tomasz Cyz), Polską Operą Królewską („Rinaldo” reż. J. Kilian), Teatrem Dramatycznym w Warszawie („Irańska konferencja” reż. I. Wyrypajew, „Amadeusz” reż. A. Wieczur).
Zrealizowała scenografie i kostiumy do projektów komercyjnych, filmowych, także we współpracy z WFDiF, PWSFTviT w Łodzi oraz Teatrem Telewizji TVP („Kopciuszek” reż. T. Cyz). Jej prace były prezentowane na wystawach takich jak Festiwal Scenografii i Kostiumów Scena w Budowie w CSK w Lublinie (2018), wystawie Wymiary Scenografii w Muzeum Śląskim w Katowicach (2018 i 2021), podczas VI Piotrkowskiego Biennale Sztuki w Piotrkowie Trybunalskim (2021), wystawie Najlepszych Dyplomów Scenografii w Muzeum im. Henryka Tomaszewskiego we Wrocławiu (2022), na wystawie „SCENOGRAFIE ///+///” w Pałacu Czapskich w Warszawie, na indywidualnej wystawie „MACHINY” w Galerii 2 Piętro w Klubie Dowództwa Garnizonu (2022) oraz na wystawie „MATERIE I KOSTIUMY” w Ermitażu w Łazienkach Królewskich w Warszawie (2024).
Od 2023 roku wykłada w Wyższej Szkole Artystycznej w Warszawie.