Jest absolwentką licencjackich studiów w zakresie scenografii [BA (Hons) Theatre: Design for Performance] w Central Saint Martins College of Art and Design w Londynie (2008r.), teraz zaś kontynuuje studia na Wydziale Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Pracowała jako projektantka scenografii, kostiumów i rekwizytów przy spektaklach takich jak: Brooklyn w reżyserii Russa Hope’a (The Cock Tavern Theatre, Londyn 2009) czy The Crocodile Opera w reżyserii Alexa Suttona (The Arcola Theatre, Londyn 2007) a także jako reżyserka (Story of the Eye, CSM Performance LAB2, Londyn 2008) i aktorka (James and the Giant Peach, Cochrane Theatre, Londyn 2006). Współpracowała z takimi grupami teatralnymi jak: English Pocket Opera Company, People Show, Standnotamazed. Jednym z ważniejszych z jej dotychczasowych osiągnięć było współtworzenie scenografii do opery The Burial at Thebes będącej adaptacją dramatu Seamusa Heaneya w reżyserii noblisty Dereka Walcotta. Opera ta wystawiona została w teatrze Shakespeare’s Globe w Londynie, Royal Liverpool Philharmonic Hall w Liverpoolu oraz w Oxford Playhouse w Oksfordzie, w październiku 2008 roku. Ostatnią zaś jej realizacją było zaprojektowanie kostiumów do spektaklu dyplomowego Wydziału Aktorskiego warszawskiej Akademii Teatralnej pt: „Wieczór Trzech Króli” w reżyserii prof. Cezarego Morawskiego, wystawionego w marcu bieżącego roku w Teatrze Collegium Nobilium w Warszawie.
Jest w równym stopniu zainteresowana dużymi produkcjami operowymi, jak i eksperymentalnym teatrem w nietypowej przestrzeni miejskiej. Jej drugą wielką pasją jest malarstwo, w szczególności portret (maluje również na zamówienie). Ponadto pisze i ma na swoim koncie dokonanie adaptacji scenicznej noweli Story of the Eye Georges’a Bataille’a na język angielski.
Udział w spektaklach:
Mały Książę
Scenografia