Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku (wydział Malarstwa i Grafiki oraz międzywydziałowa pracownia scenografii prof. Andrzeja Markowicza). Dyplom magistra uzyskał w 2000 roku, a w 2019 roku na wydziale architektury wnętrz i scenografii Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu obronił pracę doktorską i otrzymał tytuł doktora sztuki. W latach 2016-17 był zastępcą dyrektora Opery Bałtyckiej w Gdańsku. Od 2019 dyrektor naczelny Teatru Kameralnego im. Wandy Rucińskiej w Bydgoszczy.
Jest autorem blisko 100 realizacji scenograficznych w kraju i za granicą. Forma musicalu z czasem stała się jego specjalnością. Projektował scenografie do szeregu głośnych tytułów: „Skrzypek na dachu”, „Phantom”, „Cabaret”, „Evita”, „Jekyll & Hyde”, „Nine”, „Footloose”, „Pippin”(wszystkie dla Teatru Muzycznego w Poznaniu), a także „Rent”, „Crazy for You”, „Opera za trzy grosze”, „Next to normal”, „Rock of Ages”, „Bulwar Zachodzącego Słońca”, „Matylda” oraz „Mamma Mia!”, „Aida”, „Waitress”, „Once”, „We Will Rock You” i „tik, tik… BUM!” (sześć ostatnich dla Teatru Muzycznego ROMA).
Za scenografię do musicalu „Doktor Żywago” L. Simon (Opera i Filharmonii Podlaskiej) otrzymał nominację do Teatralnej Nagrody Muzycznej im. Jana Kiepury. Współpracuje z Teatrem Syrena w Warszawie oraz Pożarem w Burdelu (musical „Bem – powrót człowieka armaty”). Był autorem oprawy scenograficznej widowiska „Jesus Christ Superstar” A. L. Webbera zaprezentowanego przez Teatr Muzyczny w Poznaniu podczas obchodów 1060-lecia Chrztu Polski na stadionie miejskim INEA w Poznaniu (2016). Współpracował ponadto z Teatrem Ateneum im. S. Jaracza w Warszawie, Teatrem Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu, Teatrem Żydowskim im. E. i I. Kamińskich w Warszawie, Teatrem Polskim w Szczecinie, Teatrem Groteska w Krakowie oraz Operą Nova w Bydgoszczy. Dla tej sceny zrealizował scenografie do przedstawień baletowych „Pan Twardowski” L. Różyckiego (nagroda Kiepury za najlepsze przedstawienie w 2008 roku), „Kopciuszek” S. Prokofiewa, „Dziadek do orzechów” P. Czajkowskiego. Jego scenografia do opery „Rusałka” A. Dvořaka (również dla Opery Nova w Bydgoszczy) została wyróżniona w plebiscycie „Najlepszy, Najlepsza, Najlepsi” przez czasopismo Teatr (2012). Ma na swoim koncie także scenografia do innych oper („Paria” S. Moniuszki, „Napój miłosny” G. Donizettiego, „Nabucco” G. Verdiego, „La Bohème” G. Pucciniego, „Così fan tutte” W. A. Mozarta, „Faust” Ch. Gounoda).
Uczestniczył w wystawach na Quadriennale Scenografii w Pradze (1995 i 2011) oraz „Scenografia i formy przestrzenne” (2006, Muzeum Narodowe w Gdańsku). Projektuje także plakaty teatralne.
Jako ekspert i prelegent brał udział w wielu konferencjach branżowych, był też jurorem konkursu im. Jerzego Moskala (Centrum Scenografii Polskiej Muzeum Śląskiego w Katowicach). Wykłada gościnnie na UAP w Poznaniu, ASP w Gdańsku i innych uczelniach artystycznych. Od 2018 jest konsultantem projektu nowej siedziby Teatru Muzycznego w Poznaniu, gdzie był także członkiem sądu konkursowego, który wyłonił projekt Teatru.
TM ROMA: „We Will Rock You”, „Waitress”, „Aida”, „Mamma Mia!” (scenografia).
TM ROMA (Nova Scena): „Once” (scenografia i reżyseria światła).