Pierwsze kroki na teatralnej scenie stawiała w spektaklu „Dziadek do orzechów” w Gliwickim Teatrze Muzycznym, będąc jeszcze uczennicą Prywatnej Szkoły Baletowej im. M. M. Szewczenko, którą ukończyła w 2009 roku. Jest absolwentką kierunku taniec ze specjalnością tancerz-choreograf oraz studiów magisterskich z pedagogiki tańca na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
W latach 2012–2015 tańczyła w Kieleckim Teatrze Tańca, z którym występowała w kraju i za granicą. Tańczyła w takich spektaklach, jak: „Święto wiosny” (chor. Angelin Preljocaj), „Sny” (chor. Jacek Tyski), „Monochrome” (chor. Jacek Przybyłowicz), „Jazz Dance Back & Forth” (chor. Bill Goodson), „Cztery tańce polskie” (chor. Andrzej Morawiec), „NEWs INSPIRATINONs” (chor. Stephen Delattre), „Metamorfozy” (chor. Ira Nadia Kodiche), „W oczekiwaniu na” (chor. Alexandr Azarkevich), a także „Dziadek do orzechów”, „Sen Jakuba” i „Pasja” (chor. Elżbieta Szlufik-Pańtak i Grzegorz Pańtak). Wzięła udział w dwóch edycjach festiwalu operowego Masada w Izraelu, podczas których zatańczyła w operach „Traviata” i „Carmina Burana” w reż. Michała Znanieckiego, a także w The First Silk Road International Arts Festival w Chinach. W latach 2015–2019 występowała w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej w Warszawie. Od 2019 roku tancerka Teatru Muzycznego ROMA („Aida”, „Waitress”, „We Will Rock You”).