Założyciel Agencji Artystycznej Peyotl specjalizującej się w realizacji efektów specjalnych głównie pirotechniki scenicznej. Przygodę ze sceną zaczynał jednak jako tancerz i aktor musicalowy w licznych produkcjach teatralnych, m.in. w Teatrze Wielkim w Warszawie w spektaklach „Madame Butterfly”, „Dama Pikowa”, „Andrea Chenier”, „La Boheme” w reżyserii Mariusza Trelińskiego. Współpracował także z Janem Englertem jako tancerz w spektaklu „Władza” w Teatrze Narodowym. Był choreografem spektakli „Moulin noir” oraz „Gran Operita” w Teatrze Współczesnym w reżyserii Marcina Przybylskiego. Jest wynalazcą jedynych na świecie elektronicznych butów perkusji. Wielokrotnie uczestniczył w programach typu „talent show” w kraju i za granicą, zyskując olbrzymie zainteresowanie publiczności swoją niezwykłą pomysłowością i oryginalnością sceniczną, wykorzystującą nowoczesne stepowanie.
Był odtwórcą głównej roli (iluzjonisty-magika ) w przedstawieniu „Magiczne zabawki” w teatrze Palladium oraz Operze Nova w Bydgoszczy. W musicalu „Deszczowa piosenka” w Teatrze Muzycznym ROMA był odtwórcą roli tańczącego niezwykłe stepowane solo nauczyciela dykcji. W 2022 zdobył nagrodę w kategorii najlepszy tancerz (pozostałe formy taneczne) w XVI edycji Teatralnych Nagród Muzycznych im. Jana Kiepury.
Od roku 2001 rozpoczął zawodową przygodę z pirotechniką widowiskową. W tym samym roku ukończył szkolenie w Wojskowym Instytucie Technicznym Uzbrojenia w Zielonce. W roku 2005 miał okazję współpracować z jednym z najsłynniejszych artystów pirotechnicznych na świecie Cai Guo Qiangiem, realizując projekt „Czerwona flaga” przed Zachętą Narodową Galerią Sztuki w Warszawie.
W roku 2006 po raz pierwszy zrealizował efekty pirotechniczne w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie w przedstawieniu „La Boheme” w reżyserii M. Trelińskiego i scenografii B. Kudlicki. W roku 2007 rozpoczął współpracę z teatrem Muzycznym ROMA w Warszawie, przygotowując efekty specjalne w przedstawieniu „Akademia Pana Kleksa”. W roku 2010 realizował efekty specjalne pirotechniki widowiskowej podczas rekonstrukcji z okazji 600-lecia bitwy pod Grunwaldem, którą obejrzało około 200 tysięcy widzów.
Był współtwórca widowisk operowych realizowanych przez Operę Wrocławską („Faust” 2017 , „Nabucco”, 2018) Operę Nova w Bydgoszczy (koncerty noworoczne w latach 2010-2023) . Autor efektu eksplozji ognia, która za każdym razem wprawiała widownię w osłupienie, przenosząc falę ciepła aż do ostatnich rzędów teatru, w musicalu „Piloci” w Teatrze Muzycznym ROMA. Łącznie ma w swoim dorobku pirotechnicznym realizację efektów w większości teatrów w całej Polsce w blisko 100 tytułach i ponad 3000 zrealizowanych spektakli z udziałem pirotechniki scenicznej.